ایول اصفهانیه
ایول اصفهانیه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

اصفهانیه داشته توی اتوبان با سرعت ۱۸۰ کیلومتر میرفته که پلیس با دوربین شکارش میکنه و ماشینشو متوقف میکنه پلیس میاد کنار ماشین و میگه : گواهینامه و کارت ماشین رو بدین. اصفهانیه میگه : من گواهینامه ندارم. این ماشینم مالی من نیست. کارتشم پیشی من نیست. … من صاحب ماشینا کشتم آ جنازشا انداختم تو صندوق عقب. حالا هم داشتم میرفتم تا از مرز فرار کنم که شوما منا گرفتین.پلیس که حسابی حیرت زده شده بوده بیسیم میز…نه به فرماندش و عین قضیه رو تعریف میکنه و در خواست کمک میکنه. فرمانده اش هم میگه تو کاری نکن من خودم دارم میام. فرمانده در اسرع وقت خودش رو به محل می رسونه و به راننده اصفهانی میگه : آقا گواهینامه !! اصفهانیه گواهینامه‌اش رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده. فرمانده میگه: کارت ماشین؟ اصفهانیه کارت ماشین که به نام خودش بوده رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده. فرمانده میگه: در صندوق عقب رو باز کن. اصفهانیه درو باز میکنه و فرمانده میبینه که صندوق هم خالیه !! فرمانده که حسابی گیج شده بود، به اصفهانیه میگه: پس این مأمور ما چی میگه؟! اصفهانیه میگه: چی چی میدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می خواد بگه من داشتم ۱۸۰ تا سرعت میرفتم؟؟ laughing)))

 

اصفهانیا جیغ هورررررا:دیییییییییییییییییییییییییییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: